Diffusor & eteriska oljeblandningar - Mint life set
Beskrivning
Mint Life Collection är en möjlighet att höja sig över det vardagliga och skapa komfort i din miljö, med hänsyn till både aromaterapiegenskaperna hos varje eterisk olja och noten av intensiteten hos varje doft.
Doftande blandningar av eteriska oljor skapas på principen om tre toner. Toppnoten känns så fort flaskan öppnas. Sekundären vecklas ut efter ungefär en halvtimme. Basic - på ett par timmar. Denna anteckning är grunden för blandningen, det är en tung, stark doft som har olika psykologiska effekter (upphetsar, lugnar, slappnar av) på en person. De flesta av de dofter som används för att skapa basnoten är afrodisiaka.
Doftnoter av diffusorn och eteriska oljor - Mint Life Set:
Toppnoter - intensiteten hos aromatiska örter och fruktskal:
- Timjan eterisk olja – kan stimulera mental aktivitet, hjälpa till att återhämta sig snabbare efter mental trötthet.
- Grapefrukt eterisk olja – Kan vara styrkande, vitaliserande, humörhöjande och aptitreglerande för viktminskning.
Mellannot, vildblommanot:
- Lavendel eterisk olja - kan balansera energi när vi är upphetsade, överarbetade
Basnot - barrträd:
- Tall eterisk olja - kan vitalisera, återställa självförtroendet och stimulera maskulinitet.
Ingredienser: lerdiffusor, fyra 100% naturliga eteriska oljor på 10 ml vardera: timjan, lavendel, grapefrukt och tall.
Använd en diffusor: häll 2-3 matskedar vatten och 1-2 droppar eterisk olja på ytan av ett lerblock. Att lägga till mer eterisk olja kommer att göra doften mer intensiv. Diffusorn avdunstar eteriska oljor naturligt, precis som vätskor avdunstar vid rumstemperatur. Lerdiffusorn absorberar den eteriska oljan och förhindrar att den spills, så den skadar inte ytor och är utom räckhåll för barn. Till skillnad från elektriska diffusorer är leraromaterapidiffusorn helt säker att använda i alla rum.
Om du vill neutralisera alla dofter från diffusorn och droppa nya eteriska oljor - doppa blocket helt i varmt vatten i några minuter och låt det torka efter att du tagit bort det.
Shipping information
Vårt företags prioritet är att leverera varor av högsta kvalitet till kunderna vid en tidpunkt som passar dem till en plats som de väljer.
Vi skickar varor till alla länder i världen, om du inte hittar det land eller den stad du behöver när du väljer leveransadress, vänligen kontakta oss via e-post [email protected] eller ring kontakttelefonnumret, leveranspriset kommer att beräknas individuellt.
Leverans är alltid tillgänglig.
Leveransinformation:
Att förbereda din beställning för leverans tar 2–3 arbetsdagar från det att betalningen mottagits på butikens bankkonto. När din beställning är klar kommer den att överlämnas till kuriren för leverans.
Leveranstid:
Leveransen tar vanligtvis 8–10 arbetsdagar, men för större eller skrymmande beställningar kan leveranstiden ta längre tid.
Observera att beställningar inte behandlas, skickas eller levereras på helger eller allmänna helgdagar.
Den maximala leveranstiden bör inte överstiga 4–6 veckor.
Leveranstid räknas från det att beställningen hämtas och skickas från vårt lager. Så snart beställningen har skickats kommer kunden att få ett e-postmeddelande med all spårningsinformation för sin beställning. Leveransvillkoren kan ändras beroende på destinationsplatsens avstånd.
Leveranstiden på hemsidan är ungefärlig.
Företaget ansvarar inte för eventuella leveransförseningar.
Företaget ansvarar inte för omarrangering av elektriker eller byggare.
OBS! Om du inte har mottagit din beställning inom den tidsperiod som anges ovan, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Hemleveranspriser
Fraktkostnaden i hela Europa beräknas enligt de priser som fastställts av budtjänsten.
Innan varorna levereras kommer kuriren att ordna en acceptabel leveranstid åt dig per telefon (vardagar mån-fre 8:00 - 17:00).
Leveranskostnader ingår inte i priset på produkten som anges i webbutiken.
Fraktkostnaden läggs till varukorgens värde.
Samling av varor
När du tar emot de levererade varorna, vänligen kontrollera försändelsens skick (förpackningen), se till att förpackningen inte är deformerad eller skadad. Om du misstänker att paketet har skadats eller deformerats, underteckna inte paketdokumenten och returnera paketet till budet. Om paketet är i sin ordning, underteckna fakturan (konossement) eller annat dokument för överföring av försändelse. Det undertecknade dokumentet är ett bevis på att de beställda varorna har levererats till dig.
Vid köp av produkter längre än 2,4m kan kunden behöva ombesörja lossning.
Returnera varorna
Vi gör vårt bästa för att packa varor som köpts av oss. Tyvärr kan ibland skada ske under transport. Även om du inte vet om något är skadat eller inte, är det alltid bra att ta bilder på anlänt paket på din smartphone, det kommer du att behöva ifall innehållet skadas.
Om du kan se tecken på skadad förpackning, vänligen vidta följande steg:
1. Ta foton av paketet och se till att skadan är synlig.
2. Packa upp din beställning och kontrollera om några produkter är skadade, ta ett foto av skadad vara.
3. Om det finns en överträdelse, vänligen informera oss via e-post [email protected]
OBS! För alla anspråk på skadade eller trasiga varor måste du göra ditt reklamation inom en (1) arbetsdag från leveransdatum. Företaget måste erhålla fullständiga detaljer och beskrivning i skriftlig form med bifogade bilder på det skadade godset.
När köparen vägrar att ta emot levererade varor som inte är defekta ska han betala kostnaderna för att returnera varan till oss.
Om du har några önskemål eller kommentarer angående varuleveranstjänster, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon. Vi kommer definitivt att överväga dina önskemål.